Vacature

Receptionist / Administratief medewerker.

  • 24 - 40 uur
  • Genemuiden


Ben jij een actieve en representatieve teamplayer die graag een veelzijdige rol vervult? In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel klanten als leveranciers, zowel telefonisch als wanneer ze op bezoek komen. Met jouw hartelijke ontvangst zorg je ervoor dat iedereen zich direct welkom voelt. Nederlands gaat je moeiteloos af en je helpt klanten ook met gemak in het Engels en Duits.

Zijn er even geen klanten of telefoontjes? Dan duik jij achter je computer en houd je je bezig met administratieve taken, zoals de facturatie en het inplannen van afspraken voor onze werkplaats. Jij ondersteunt de verkoop, administratie en werkplaats waar nodig.

De functie is veelzijdig, dus het is belangrijk dat je flexibel bent, goed kunt schakelen en proactief aan de slag gaat.

Jouw verantwoordelijkheden

Je bent verantwoordelijk voor allerlei werkzaamheden die essentieel zijn om klanten en leveranciers zo goed mogelijk voort te helpen en om collega’s te ondersteunen in hun werk.

Dit is wat je kan verwachten:

  • Hartelijk verwelkomen van onze klanten en leveranciers, zowel bij de entree als telefonisch
  • Contact met klanten en leveranciers via telefoon, e-mail of fysiek
  • Ondersteunen van de verkooporganisatie met ontvangst van afspraken
  • Inplannen, ontvangst en begeleiding van werkplaatsafspraken
  • Administratieve werkzaamheden zoals facturatie van de werkplaats
  • Coördinatie van kantine en schoonmaak

Wat wij jou bieden

  • Een werkomgeving waarin we elke dag streven naar verbetering
  • Een gezamenlijke drive om ons verder te ontwikkelen en te groeien naar de top van ons segment
  • Een uitdagende en afwisselende functie
  • Een belangrijke rol in ons team, jij geeft de eerste indruk van ons bedrijf
  • Support voor eigen initiatief
  • Een relatief jong, vooral enthousiast team dat nauw samenwerkt
  • Een motiverend salaris met goede arbeidsvoorwaarden

Jouw profiel / wat jij ons kan bieden

  • Je bent zelfbewust, sociaal en vriendelijk.
  • Je bent flexibel en vastberaden, en presteert goed onder gezonde druk.
  • Samenwerken zit in je DNA; je voelt je op je gemak in een team.
  • Je bent communicatief sterk in zowel spreken als schrijven in het Nederlands en vaardig in Duits en Engels.
  • Je hebt een afgeronde opleiding in een administratieve richting en een sterke feeling met cijfers.
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in vergelijkbare functies.
  • Je bent vaardig met MS-Office applicaties.
  • Je bent betrouwbaar en discreet.
  • Ervaring in de autobranche is een pre.

Over ons

Koster & Hogeslag Automotive is al jaren een gevestigde naam in de wereld van unieke auto’s. Wat begon met één auto, is uitgegroeid tot een internationaal opererend autobedrijf met een grote voorraad en een team van 18 personen. Auto’s met emotie, dat is onze passie. Wij gaan voor bijzonder en zijn zeer selectief met onze inkoop.

Zodra de ingekochte auto’s bij ons binnenkomen, doen we er alles aan om te laten zien hoe bijzonder ze zijn. Daarbij hoort natuurlijk een perfecte service om de auto's in topconditie af te leveren. Ook na de aflevering blijven wij onze klanten ontzorgen en zien we deze speciaal geselecteerde auto’s graag terug in onze werkplaats.

Bij Koster & Hogeslag Automotive koesteren we een fijne werksfeer en streven we naar een langdurig dienstverband.

Interesse?

Word jij enthousiast bij het zien van deze vacature? Dan horen wij graag van je! Stuur een mail naar karlien@khautomotive.nl. Een cv is fijn, maar niet verplicht. We spreken liever af om kennis te maken. Stuur ons een mail en je hoort snel van ons.